Megint egy ateista blog

Végre valakik komolyan veszik Isten szavát

2016. április 16. 17:29 - Csak Egy Makett

Az alul megosztott linkből idézem Brian Hoyt-ot, aki a Krisztus Követői fanatikus keresztény szektába született. Ez a szekta abban hisz, hogy ha bajod történik, akkor imával és hittel tudod csak meggyógyítani - orvoshoz menni Isten akaratával való szembeszállás.

Én becsülöm őket. Ők nem válogatnak a hittételek közt mint az emberek egy kibaszott állóvacsorán a majonézes halremulád meg a franciasaláta közt. Mindent Isten akar. A rosszat büntetésből. Azt akarja, hogy a hited legyen elég erős és akkor visszanyered az egészséged. Csak ennyit. Mert jót akar neked. Nem érted? Istent nem lehet felfogni. Ő és a Misztikuma...

Szóval, miután Brian Hoyt bokája eltört 12 évesen, azt bekenegették olívaolajjal és imádkoztak érte. Aztán amikor már eleget imádkoztak rászóltak, hogy járjon rajta. De annyira fájt, hogy elájult. És aztán "Arra ébredtem, hogy a mostohaapám, az unokatestvéreim és az egyház más tisztelendői rúgtak és vertek engem, lebuzizva engem, mert nincs elég hitem, hogy Isten jöjjön és meggyógyítson. Eközben anyám és nagynénéim csak ücsörögve nézték az egészet."

Nagyon szép.

Én már csak azt nem értem, hogy aki mégis meggyógyítja magát önzően gipsszel, gyulladás- és fájdalomcsillapítókkal és utána egész életében jól van, akkor őt mégis szereti Isten? Mert mégiscsak azzal van "kibaszva" jobban, aki hitt és nem gyógyult meg. Vagy az orvostudomány erősebb Isten akaratánál? Én ezt már nem fogom felfogni. Ha Isten mindenható és akarja, hogy nagyon nagy bajban legyek, akkor mit tudok én tenni? Ha kimászom belőle "nélküle", akkor vagy Isten nem mindenható vagy nem akarta, hogy bajom legyen. Vagy egyáltalán nincs is.

http://www.theguardian.com/us-news/2016/apr/13/followers-of-christ-idaho-religious-sect-child-mortality-refusing-medical-help

De becsülöm, hogy el tudott menekülni, azt meg főleg, hogy 5 éves kora óta ateista. (Bár senkinek nem kívánom, hogy egy csecsemő haljon meg kezei közt).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megegyateista.blog.hu/api/trackback/id/tr688632624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása